کتاب آبنبات پسته ای (جلد دوم کتاب آبنبات هل دار) به زودی منتشر می شود

لینک قصه های بجنورد، قسمت هفتم

http://www.aparat.com/v/SsMht

پنجشنبه ها، شبکه آموزش، برنامه رادیو هفت

لینک کلیپ قصه های بجنورد، قسمت پنجم (پخش شده در رادیو هفت، شبکه آموزش)

http://www.aparat.com/v/pUnYv

لینک قسمت چهارم قصه های بجنورد(برنامه رادیو هفت، شبکه آموزش):

http://www.aparat.com/v/r0kXL


لینک قصه های بجنورد، قسمت سوم

http://www.aparat.com/v/lXNRW

سلام

لینک قصه های بجنورد، اجرا شده در برنامه رادیو هفت

قصه های بجنورد (موضوع برنامه رادیو هفت: نان) http://www.aparat.com/v/RKuGZ

قصه های بجنورد (موضوع برنامه رادیو هفت: خانه داری) http://www.aparat.com/v/VgL3s

 

پنج شنبه ها در رادیو هفت (شبکه آموزش) قصه خوانی دارم. داستان های طنز با لهجه بجنوردی و با حال و هوای داستانهای آبنبات هل دار. بخشی از این داستانها از جلد دوم آبنبات هلدار که هنوز منتشر نشده، انتخاب و برای برنامه خوب رادیو هفت بازنویسی شده اند.

قصه های بجنورد، پتجشنه شبها، ساعت 11، رادیو هفت، شبکه آموزش...

نگارش جلد دوم آبنبات هل دار به پایان رسید

به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، «آبنبات هل‌دار» رمان طنزی است كه مهرداد صدقی نگارش آنرا انجام داده و ابتدای سال گذشته جلد اول آن توسط سوره مهر منتشر شده است. این اثر از بدو چاپ با استقبال دوستداران طنز روبه‌رو گشته است بطوریكه این نویسنده‌از چندی قبل نگارش جلد دوم این اثر را آغاز كرده که هم اكنون نگارش آن به اتمام رسیده است.... 

رقص با گربه ها منتشر شد

انتشارات سپیده باوران./ قیمت: 4800 تومان

خبرگزاری فارس: انتشار داستانی به شیرینی قند و تلخی شکلات

«رقص با گربه‌ها» یک رمان سورئال است که با تکنیک سیال ذهن نوشته شده و طنز تلخی که در داستان وجود دارد گاه به شیرینیِ قند و لبخند می‌شود و گاه به تلخی شکلات تلخ و تلخند.

داستان این کتاب از زبان یک کودک روایت می‌شود، در دنیایی که در آن مرزی بین واقعیت و خیال وجود ندارد وکودک با وجود ترسِ ذاتی از گربه ‌ها، تلاش می‌کند به بزرگ‌ترین رازی که منجر به تولد و زندگی عجیبش شده پی ببرد و در نهایت  به سرزمین گربه‌‌ها سفر می‌کند.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

« مادر بزرگ به عنوان سوغاتی برایم «پُتک» آورده  بود. از وقتی که آن را توی بقچه‌‌اش گذاشته بود تا برایم بیاورد، تمام مهره‌های کمرش جابجا شده بودند. می‌‌گفت دوست داشته چیز متفاوتی به من هدیه دهد که به هیچ‌وجه انتظارش را نداشته باشم. نمی‌دانستم به چه دردی می‌خورد اما چون واقعا انتظارش را نداشتم از او تشکر کردم. طبق آموزش‌های او باید می‌توانستم روی آب راه بروم،‌ بدون نفس کشیدن زندگی کنم و شبها در یخچال بخوابم. هرچه به مادربزرگ می‌گفتم که می خواهم به سرزمین گربه‌ها بروم و نه سرزمین پنگوئن‌ها، قبول نمی‌کرد...»

نگارش جلد دوم آبنبات هل دار به زودی به پایان می رسد. تمام تلاشم این بوده  تا لحظات خوشی فراهم کنم. امیدوارم این کتاب هم مثل جلد یک آن باز هم مورد توجه مخاطبان محترم قرار گیرد و لبان پر مهرشان به خنده آراسته شود.
خبر دوم: کتاب رقص با گربه ها به زودی منتشر می شود. این به زودی یعنی اینکه رفته چاپخانه و همین روزها درمی آید. کتاب میرزا روبات هم به نمایشگاه کتاب می رسد.
پیشنهاد سرآشپز: اگر حوصله دارید، مطالعه کتاب رقص با گربه ها را پیشنهاد می کنم اما اگر حوصله ندارید، خواندن میرزا روبات را!